Hejsan alla cp-barn, cykelhjalm hela daan...

Goder eftermiddag alla sepe. WAAAAZZZUUPP?
Ni kan val aldrig gissa vem som sitter bakom tangentbordet nu? eller vada bakom tangentbordet? alltsa vad jag menar e vem som sitter bakom datorn nu typ? eller VAFAN DET HETER.
(det heter nog bakom tangentbordet)


Vad gor ni? Jag sitter i en lokal i singapore som annars brukar vara sjukt kall, men idag ar den lagom, jag tror det ar for jag har mina nya skor pa mig. Dom ar sa fina. nog tjatat om dom.


FAKTA> i Singapore bor kineser, indier, malayer och indoneser.

Hur känner du igen dom?







Kines . Kännatecken 1 : SNEA ÖGON.  Kineser är också wannabeeeee VITA. Ju vitare du är desstu bättre är du.  Brun utan sol GLÖM DET. VIT MED SOL är vad som säljer bäst här i singapore. Vilket vi kan tycka är lite underligt. Men det finns och dom använder det.

Indier Kännetecken 1 : Prick i pannan eller något sjukt på huvudet.  Indier luktar illa säger pappa. Jag håller med. Som stanken från en öppen grav.  Dom använder mycket guld, småungar påp 3 månader har redan öronhände och ringar och fotlänk.  


Indones Kännetecken 1: Dom är mörkare än kineser och ljusare än indier.. Jag kan faktiskt inte skriva så mycket om dom för jag kan inget om dom. JAG FRÅGAR PAPPA-JÖRGEN
: Cecilia - Vad är det första om du tycker kännetecknar en indones liksom?
Jörgen
- mmmmm, HM ? (mumlar nått) jag vet faktiskt inte

Ja där fick vi ingen hjälp. Men ja då går vi vidare

MALAYER : Dom är så jävla fula så blir ingen bild på dom HAHAH. SKOJJA. Men jag har ingen bild #tyvärr#  Men dom ser ut som indoneser fast ljusare hy.







Ja nog om det. Jag praoar iallafall hos jörgen i Singapore..  Vad gör jag då om dagarna? Sover, handlar billiga skor och sitter vid datorn.
BTW igår brännde jag axlarna, fifan men idag är det bra, så det gick ju snabbt.





CeciliaJönssonPistolvägen19


NU är jag trött på skriva. jag vill ha kakor o glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHAHAHA CILLE =)

2008-10-29 @ 21:34:59
URL: http://tobiashulthen.blogg.se/
Postat av: Anonym

lite dålig update

2008-11-13 @ 16:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0