i dont know you and i dont want to

hellu fabolösa bloggen !

fasiken vad fint väder det varit idag. Bra dag helt enkelt trots tappade nycklar, way to komplicerade filisofilektioner ( vem visste att filosofi var formler, räck upp en hand?) och bitchiga ettor som tror alldelles för mycket om sig själv..

Ja , jag tycker synd om ettorna för det mesta. Ni vet när dom sitter där i matsalen och ser ut som livrädda små kaninjävlar. Då känner man ju för att typ kasta mat i deras huvud och skratta åt dom eller gå fram och säga att dom ska chilla lite, försöka att ta lite mindre brun utan sol och skippa plasthåret. Nej nu var jag taskig alla är inte så 
Några är skit töntiga, precis som vi var. 

Ja, resten av dagen har vi väl traglat balen.. kvällen också för den delen.
och jag har vunnit.. jag har fått nicke att be och dessutom fått en fin fin dejt som jag kommer ha sjukt roligt med!



puss fina bloggen, imorgon kommer outfit bilder .. .. på antis dådå. jag lovar


vad det gäller filosofin förväntar jag mig ett roligt inlägg av mr grahm ikväll eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0