men hallå?

Hej!

Louise tvingar mig att skriva ännu ett inlägg trots att jag är sämst bloggare! Idag var det i alla fall prov i affärsjuridik! Alltså helt klart ett MVG!!!!!!!111  Nä seriöst nu ska vi inte vara som blondinbella. Alla vet vi hur svåra prov robban gör, men det ska nog gå vägen. 

 

Emma har skolkat tre dagar i rad nu det är inte riktigt bra för henne, hon verkar tro att hon prktiserar eller nåt. Konstig människa.

 

Idag har jag också varit på eviga jävla trafikskolan, sista dagen imorgon, riktigt underbart ska det bli! Igår räknade vi körskolelärarens skämt, femtio stycken på en och en halvtimme det är inte normalt. Inte på något sätt. 

Igår sa dock temler en rolig grej:

åhhhhh, det är såå porrigt att jag vill slicka mig själv mellan benen. 

 

Okej temler,


Kommentarer
Postat av: Anonym

temler e ju bäst

2008-10-02 @ 12:16:14
Postat av: Anonym

Temler rockar

2008-10-02 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0