typ p^q^p

Hej!

Emma verkade tro att jag skulle vara värsta blondinbella-bloggaren, och vara alldeles pro från början! Hon sågade min blogginlägg totalt det kändes mindre bra! 

Okej, idag var det skola, det var okej. Filosofiprovet gick mycket bra, och filosofilektionen i övrigt var väldigt intressant, vilket endast jag tyckte. Ingen i vår klass gillar filosofi vilket inte är så konstigt eftersom alla är rädda för att förstå sig själv (nu kommer alla hata mig igen som vanligt).  


Imorgon ska jag som sagt stå för dagens outfit det kommer bli finfint!

I övrigt sa en viss tjet något kul för en tid sen på en svenskalektion. Mitt under lektionen bara räcker hon upp och frågar (vi pratar om något helt annat än det hon frågar om).


-Alltså jag måste bara veta, var i Sverige är det dom pratar som får.

Svenskaläraren blir stum vet inte vad hon ska svara, men till slut lyckas hon samla sig och säger.

-Kanske menar du Gotland?

Den rosa-klädda tjejen säger: 

-Nejnej! Alltså jag måste bara veta var pratar dom som får?

Svenskalärare:

-eeehhhh, ja jag vet inte ritkigt. 

 

Tack för idag och detta inlägget var ju fruktansvärt bra kände jag! nästan som kenza.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-06 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0