Blondinbella ringde ...

Blondinbella ringde äntligen upp idag hon sa att det var okej att vi kunde köpa hennes blogg-servrar eftersom hon ju har slutat bloggat. Jag var tyvvär tvungen att tacka nej eftersom hennes servrar aldrig skulle räcka för att hålla vår blogg uppe eftersom vi har så många besökare.

 Idag var det en sånn dag när vi inte har några helklasslektioner med vår underbara klass, men dagen resluterade ändå med en del roliga moments. Bland annat när vi hade aktiekunskap med bengt. På aktiekunskapen var ramsus bengts ständiga offer; han ställde ständigt dryga frågor till honom och när bengt frågar rasmus:

 Vad betyder det när det står köp 245, 66 kronor?

 rasmus svarar:

 Det betyder... -uppehåll-... eller jag vet fan inte!

 Rasmus lägger nu ansiktet mot bänken och suckar medans bengt utbryter:

 VAFAN HÅLLER DU PÅ MED? Kan du förfan ingenting?!

 Alla i klassrummet skrattar (6 stycken förövrigt, undra varför vi är så få?)

 

En annan roliga grej var när Emil Håkansson utbröt medans han surfade på facebook:

 "Vad heter Martin Hansson på facebook"

 Detta leder till väldig skrattsalvor i datorsalen där temler som vanligt hörs mest. 

 
Detta var allt för idag, missa inte youtube-tipset nedan!
 

//Anton

 
PS till johan: Jag vet mycket väl skillnaderna mellan epa och a-traktor, men eftersom man oftast använder uttrycket epa när man egentligen menar a-traktor så valde jag att istället använda det uttrycket. Tror inte så många läsare skulle förstå om jag hade användt a-traktor.



Dagens youtube-tips!

 

 

En remix på det klassiska klippet skånsk porr från 90-talet

 


Kommentarer
Postat av: TOBBBE

Bra Anton! Roligt att läsa

När får jag göra gästbloggning om wagnstas i vår klass?

2008-10-14 @ 18:16:35
URL: http://tobiashulthen.blogg.se/
Postat av: Terese G.

Fint Anton.. bra erh.. filmtips också. Dennis och Jonatan behöver hjälp.

2008-10-16 @ 17:30:07
URL: http://ceilear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi behöver inte hjälp.

Vi behöver bli emigrerade.

2008-10-16 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0