Konstruktiv kritik för att uppnå ditt betygsmål!


Okejokej. Då var det min tur. Dags för att skriva i världens näst populäraste blogg efter min egen. Exakt, rätt tänkt. Det är Tobbe vid tangentbordet. Tänkte visa en helt annan sida från vår klass. Det är galet och det är farligt. Ni tittar på egen risk. Varningen sker redan nu. Bilderna kommer längre ner. Klicka in er här först och främst för att komma i stämning (Rasmus låtval, ge honom cred). Läs vidare.

Eftersom Anton och Emma inte kan uppdaterar om det som sker i klassen får väl jag göra det. Först och främst så vill jag påpeka dagens svensklektion. Alla som var där vet vad jag pratar om:

- Men han kan ju inte döda en hel Tyskland land.

Jag tror ni förstår. Senare kom vi in på vad ett hakkors är. Kämpa på SP3E, kunskapen flödar i allas våra huvud. Våra lektioner är trots allt ganska roliga och det görs många tabbar. Från åskadarplats på en viss idrottslektion idag hade man fått se många roliga saker med. Vissas sura humör som vanligt, eller är det humor? Vissas fantastiska volleybollstil där man helt bakvänt slår med andra sidan av handen, utsträckt. Om man tittat över på andra sidan hade man sett en viss Philip med en fantastisk bollkoll, kämpa på SP3E!

Jag ser skolan som rolig, åtminstone personerna i våran klass. Inläggen kan göras långa och skoltimmarna är många. Vi får alla våran dagliga dos av underhållning och skratt därför tycker jag att blogginnehavarna borde ta tag i detta! Eller?
Bilderna nedan varnas för känsliga tittare. Tack för mig! På återseende.Tobbe.







Diz shitt h4ppenz foh re4l M0F0!

Kommentarer
Postat av: Sissela

HahHAhaHAAHa Fan vad snyyyyggaaa ralle o tobbe o oskar e !

2008-10-16 @ 21:50:30
Postat av: Anonym

att slå bakvänt med andra sidan av handen, utsträckt funkar i alla lägen!

2008-10-16 @ 21:54:40
Postat av: Anonym

Hej:) Sitter du också hemma? Eller har du dragit till bloggalan? :)

2008-10-16 @ 21:57:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad dåligt... blogga mer... detta suger ju

2008-10-19 @ 21:53:44
Postat av: matte

skön blogg brushan läs min

2008-10-20 @ 08:12:37
URL: http://konungenmats.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga om praktiken

2008-10-21 @ 18:08:21
Postat av: Philip

Tobbe, Tobbe, Tobbe..... du vet jag äger dig i Volleyboll...

2008-10-21 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0