en timmes tågresa...

en timmes tågresa kan lätt rinna ut till något konstigt om man har mycket fantasi. Igår när jonte och jag satt på tåget hem från malmö så satt vi och utvecklade och diskuterade hur livet för våra klasskompisar och varandra ( faktiskt )  kommer bli .. sen kan man ju undra 

vem ;
- kommer bo hemma tills hans pappa sparkar ut honom?
- kommer ta över gården och sälja den så fort han kan, jobba är jobbigt?
- kommer försöka bli bartender?
- kommer plugga vidare?
- VEM KOMMER INTE KOMMA IN? GAAHHH
- kommer ploppa ut många barn?
- kommer aldrig bli anställd? 
- kommer jobba på mcd?
- kommer lasta hönor? 


Kan glädja alla med att ALLA var med i denna lilla blick in i framtiden 
HNAHAHHA JAG DÖR

//bruz

Kommentarer
Postat av: Anonym

heh, ni som vill veta er framtid kan ringa mig, och få reda på detta.





Minutpriset är: 20kr/min





400kr i öppningsavgift.

2009-05-09 @ 18:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0