jag vill ha din ryggrad här....

Ännu ett trevligt blogginlägg!

 

idag är det bara 12 (?) dagar kvar till magaluf det ska bli kul! Sen är det nästan studenten direkt efter, det kommer nog kännas så iallafall!

 

Men i alla fall idag på vägen till matsalen fick vi höra liten roiga uttalande från en person som inte får nämnas vid namn, och NEJ det är inte voldemart. Såhär vackert lät det:

 

-Alltså allting är jätte bra idag, helt underbar dag FÖRUTOM min vagina!!!!!

 

Det fortsatte med frågan:

 

-Vad tycker du om XXX I mig?!??!!

 

Efter det skrattade vi sådär lite, bara halvt, vilket i sin tur innebär att det bara var den övre delen av matsalen som hörde oss.

 

Tack för mig...

 

//Antiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0